SUPERMICRO polska Authorized Partner

Pomoc techniczna

W celu maksymalizacji zasobów pomocy technicznej, Supermicro działa przez pośredników sprzedaży, aby rozwiązać problemy techniczne i świadczyć usługi RMA (zgłoszenia gwarancyjne). Wszyscy użytkownicy końcowi, którzy potrzebują wsparcia technicznego i usług RMA są zachęcani, aby skontaktować się bezpośrednio z ich dostawcą. Sprzedawcy Supermicro mają pełny dostęp do naszych zespołów technicznych i RMA, tym sposobem są w stanie uzyskać szybkie i skuteczne odpowiedzi na pytania dotyczące spraw serwisowych i RMA użytkownika końcowego.

 

 

 

Użytkownicy końcowi mogą także odwiedzać tę stronę, aby uzyskać rozwiązania techniczne, takie jak aktualizacje systemu BIOS, często zadawane pytania i informacje na temat części zamiennych.

 

 

 

W celu integracji i konfiguracji systemu, skontaktuj się ze sprzedawcą Supermicro. Ludzie, którzy integrują oraz sprzedają elementy systemu znają konkretne systemy serwerowe i będą w stanie pomóc Ci lepiej.

LP_services_w500